Verizon ostab 4,4 miljardiga AOLi

Aivar Õepa
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Verizoni peakorter Manhattanil.
Verizoni peakorter Manhattanil. Foto: John Minchillo / AP

USA telekom Verizon teatas täna, et on jõudnud kokkuleppele AOLi ostmises 4,4 miljardi USA dollariga.

AOL, mis aastatel 1991-2009 oli tuntud kui America Online, oli interneti leviku algusaastatel üks USA ja ühtlasi maailma suurimaid internetiühenduse pakkujaid. Veel senini kasutab üle kahe miljoni ameeriklase AOLi dial-up internetiühendust.

Praegu on AOL meedia- ja reklaamifirma. Ettevõtte põhisissetulek tuleb internetireklaami vahendamisest ning meediagrupist, kuhu kuuluvad teiste seas ka Huffington Post, Engadget ja TechCrunch.

Verizoni pakkumine 50 dollarit ühe AOLi aktsia eest on 17,4 protsenti kõrgemal kui AOLi aktsia eilne sulgumishind New Yorgi börsil.

Tim Armstrong, kes juhtis AOLi pärast ebaõnnestunud Time Warneri ülevõtmist ning kelle juhtimisel sai AOList edukas internetireklaamifirma, jätkab ettevõtte juhtimist ka pärast Verizoni tehingu jõustumist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles