BBC otsib ajakirjaärile partnerit

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
BBC ajakirjad
BBC ajakirjad Foto: Marketing Magazine

BBC Worldwide lükkas taas käima protsessi, et müüa osalus ajakirjadeäris, kus ilmuvad ajakirjad Top Gear Magazine, Gardener’s World ja Radio Times.

Esimest korda võeti uue osaniku otsimine jutuks tänavu aprillis, mil ettevõte teatas, et «otsib koostööd mõne teise firmaga, et tõsta veelgi portfellis olevate tulusate ajakirjade potentsiaali, kuid samas peaks partnerluse ühe tingimusena ikkagi kehtima BBC toimetuse standardid ja kaubamärgid.».

Viimases ametlikus avalduses teatas BBC, et nad loodavad äri tuleviku kohta selgema pildi saada selle majandusaasta lõpuks, mis lõppeb tuleva aasta märtsis. Samas annab ettevõte endale siiski aru, et partneri leidmine ja lõplike lepingute sõlmimine võib võtta kauem aega.

Ettepanekute täpsemate tingimuste kallal on vaeva nähtud terve suve ja nüüd ollakse lõplikult valmis alustama partnerite leidmisega.

Arena Media juht Gabrielle Rossettile ei tule see üllatusena, sest ajal, kui nad soovisid kogu portfolio maha müüa, huvitas neid koostööpartnerlus ikkagi Top Geari sarnaste ajakirjadega.

«Ma arvan, et see on ilmne, et nad vajavad rahasüsti, kuid samas on nad nendele kaubamärkidele pühendunud ega saa kogu omandist loobuda. Kindlasti on huvitav näha, kellega nad lõpuks partnerluse sõlmivad. Ma arvan, et see partnerlus tähendaks huvitavaid võimalusi just klientidele,» lausus Rossetti.

BBC Worldwide tegemised on nende rivaalide luubi all olnud juba mõnda aega, mil 2007. aastal kritiseeriti neid Lonely Planeti ajakirja omandamise eest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles