Spikes Asia festivalil tunnustati regiooni parimaid reklaame

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aasta Reklaamija auhinna võitis Uniqolo.
Aasta Reklaamija auhinna võitis Uniqolo. Foto: Spikes Asia

Austraalia agentuurid viisid koju neli grand prix’d, Uus-Meremaa agentuurid kaks ja Jaapanist viis grand prix’  koju üks agentuur.

Aasia ja Vaikse ookeani regiooni suurimal reklaamifestivalil Spikes Asia konkureeris võidule tänavu 3 058 tööd. Žürii pidas Spikes Asia troffee vääriliseks neist 273, mis anti välja 11 erinevas kategoorias.

Enim võidutöid kuulutati välja The Direct & Sales Promotion kategoorias (45) ja Digital kategoorias (39).

29 võiduväärilist tööd hõigati välja Design kategoorias ja 25 TV/Cinema kategoorias.

Craft kategoorias jagati 20 trofeed TV/Cinema Craft kategooria töödele ja 11 Print Craft kategooria töödele.

Print kategoorias pärjati võiduga 15 tööd, Integrated kategoorias kaheksa tööd ja Radio kategoorias seitse tööd.

Colenso BBDO Auckland agentuur viis koju kaks grand prix’d, ühe Media kategoorias Yellow Pagesile tehtud  «Yellow Chocolate» töö eest ja teise Outdoor kategoorias TVNZle tehtud töö eest «Dog Fight».

Melbournis asuv agentuur Clemenger BBDO võitis samuti kaks grand prix’d. Ühe võitis agentuur Radio kategoorias  Mars Pet Care’ile tehtud kampaania eest «Car Ride», «Fetch» ja «Mail Man».

Teise grand prix’ sai agentuur TV/Cinema kategoorias Fosters Groupile tehtud töö eest «Slow Mo».

Agentuur Dentsu Tokyo võitis Digital grand prix Uniqlole tehtud reklaami eest «Lucky Switch».

Craft grand prix, mis anti väljaTV/Cinema kategooria raames, läks Leo Burnetti agentuurile Sydneys WWFile tehtud töö eest «Monkey».

Sama agentuur võitis grand prix ka Direct & Sales Promotion kategoorias Canon Australiale tehtud töö «Photochains» eest.

Print, Integrated ja Design kategooriates ei antud välja ühtegi grand prix’d.

Aasta agentuuri tiitel läks DDB New Zealandile. Teisele kohale tuli Clemenger BBDO ja Colenso BBDO pärjati auhinnalise kolmanda kohaga.

Aasta meediaagentuuri tiitli võitis Colenso BBDO, teisele kohale tuli MediaCom Communications India ja kolmandale BBDO India.

Aasta võrgustiku auhinna sai DDB, teise koha vääriliseks hinnati Leo Burnett ja kolmanda koha sai BBDO.

Aasta reklaamija 2010 auhind läks Uniqlole.

Kaks Young Spikes võistluse võitjat hõigati samuti üldisel auhinnatseremoonial välja. Jaapani võistkond võitis kulla Media võistlusel ja Filipiinide meeskond võitis Integrated võistluse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles