Uuringufirma: Apple Watch on nutikellade sektori jaoks vaid sümboolse tähendusega

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Apple’i tegevjuht Tim Cook (esiplaanil) eile San Franciscos Apple Watchi esitlusel. Apple Watch tuleb müügile mitmes erinevas variatsioonis ja hinnaklassis.
Apple’i tegevjuht Tim Cook (esiplaanil) eile San Franciscos Apple Watchi esitlusel. Apple Watch tuleb müügile mitmes erinevas variatsioonis ja hinnaklassis. Foto: Reuters/ScanPix

Seni, kuni tavatarbija jaoks ei pakuta mingit uudset ning kasulikku lahendust, on Apple Watchi müügile tulek nutikellade sektori jaoks vaid sümboolse tähendusega, teatas mainekas uuringufirma IDC.

IDC prognoosi järgi müüakse käesoleval aastal maailmas 25,7 miljonit nutikella ehk viis korda enam kui mullu. Suurem osa kasvust läheb uuringufirma hinnangul Apple Watchi arvele, kuna selle turuletulek suurendab «üldist huvi nutikellade vastu.»

Samas on IDC skeptiline, kas Apple suudab sellega kogu nutikellade tööstust radikaalselt muuta.

«Kuigi Apple´i esimesed sammud turul omavad sümboolset tähendust, on tõeliseks eduks vaja luua tavatarbija jaoks olulisi kasutusvõimalusi,» ütles IDC programmidirektor Ryan Reith pressiteates.

«Paljude kasutajate jaoks on vaja head põhjust, miks nad peaksid oma tavalise käekella või muu aksessuaari vahetama käel kantava nutiseadme või mõne muu kantava nutiseadme vastu, mis suure tõenäosusega vajab igapäevast laadimist ning sagedasi tarkvarauuendusi.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles