Kliente kaotav McDonald’s korraldab üleilmse superkampaania

McDonald's kaotab kliente ja käivet.

FOTO: Reuters / Scanpix

Kiirtoidukett McDonald’s korraldab täna 24 linnas üle kogu maailma 24 tundi kestva kampaania, et pääseda allakäigutrepist, mille jooksul on kaotatud kõvasti käivet ja jäädakse alla konkurentsis.

See saab olema suurim kiirtoiduketi kampaania alates 2004. aastast, kui nad tulid välja oma slõuganiga «I’m lovin’ it», kirjutab The Telegraph.

Kampaania nimi on «imlovinit24» ning igas linnas toimuvad erinevad üritused. Filipiinidel saavad drive-in’i kliendid tasuta hommikusöögi, Itaalias korraldab McDonalds pidžaamapeo, Viinis üllatab filharmooniaorkester kiirtoiduketi külastajaid jne.

Suur reklaamimissoov tekkis pärast seda, kui eelmisel sügisel teatati esimesest käibelangusest viimase 12 aasta jooksul. Jaanuaris teatas ettevõte 14protsendilisest langusest aastakasumis.

Tagasi üles