Netflix haarab USAs jõuliselt kaabeltelevisioonilt turgu

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Netflixi logo
Netflixi logo Foto: SCANPIX

40 protsenti kõigist interneti- ja/või televisiooniteenust kasutavatest USA majapidamistest on ka striimimispõhiste videoteenuste nagu Netflix, Hulu või Amazon Prime kliendid, vahendab Huffington Post uuringufirma Nielsen äsja avaldatud statistikat.

Aasta tagasi oli selleks osakaaluks 36 protsenti.

Seejuures kasutavad 36 protsenti VoD teenuste klientidest Netflixi, 13 protsenti Amazon Prime´i ning kolmandal kohal on Hulu Plus 6,5 protsendi suuruse turuosaga.

Striimimisteenuste populaarsuse kasvuga on USAs suurenenud nende majapidamiste arv, mis interneti kõrval enam tavalist televisiooniteenust ei kasuta.

Selliseid majapidamisi oli uuringufirma SNL Kagani andmetel eelmise aasta kolmandas kvartalis 10,5 miljonit, mida on 16 protsenti rohkem kui samal perioodil 2012. aastal.

Uuringufirma Leichtman Research Groupi andmetel kahanes üheksa suurima kaabeltelevisiooni pakkuja klientide arv mullu USAs kokku 1,2 miljoni võrra.

Samuti on uuringute järgi hakanud viimastel aastatel kahanema televisioonisaadete vaatajareitingud, mida seostatakse samuti konkureerivate internetiteenuste tarbijate suurenemisega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles