Nagu kaks tilka vett: Red Bulli ja Uuno-raadio reklaam

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raadio Uuno reklaam
Raadio Uuno reklaam Foto: Taevas Ogilvy

Vaadake neid nägusid. Nagu kaks tilka vett, kas pole?


Neid sarnaseid ööloomasilmi lahutab Atlandi ookean. Vasakpoolne on fragment tunnustatud reklaamikooli Miami Ad School auhinnatud tudengitööst, mis reklaamib energiajooki Red Bull. Parempoolne nägu pärineb Eesti reklaamiagentuuris Taevas Ogilvy valminud raadio Uuno hommikprogrammi «Totaalne ärkamine» reklaamist.

Täissuuruses saab reklaame vaadata lisatud piltidelt või sellelt ja sellelt lingilt.

Kommenteerib Kadri Tuisk, reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy projektijuht:

Kuna mõlemad reklaamid viitavad ärkvelolekule, siis on üsna loogiline aimata, kust antud sarnane illustreerimine tuleneb. Visuaalselt on väga otseselt ja selgelt näidatud ärkvelolekut,  kuna kuulajatel on alates septembrist topelt põhjus hommikuti oma raadiod Uuno peale keerata.

Kõnealune reklaam sündiski soovist kujutada üdini ärkvel inimest. Sügiseses Eestis võib hommikul vara ärkamisega olla probleeme, kuid Raadio Uuno teeb selle alati meeldivaks.

Raadio Uuno on meie väga hea ja pikaajaline klient ning oleme õnnelikud, et oleme järjekordselt suutnud luua kampaania, mis köidab inimeste tähelepanu.
Plagiaadi süüdistusi me ei võta omaks, kuna head ideed võivad tekkida maailma eri paigus, ilma et oldaks üksteise pealt kopeeritud. Head näited sellest on näiteks elektripirni, telefoni, raadio jne leiutamised, kus avastused tehti maailma eri paigus ning kindlat inimest, kes esimesena sellel mõttele tuli, on raske määratleda.

Huvitavaid ja äärmiselt sarnaseid reklaame soovitan vaadata veel siit, kus paljude puhul on kindlasti tegu plagiaadiga, kuid on ka juhuslikult samale ideele tulnuid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles