Daimler on õnnelik Apple'i tuleku üle autoturule

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Daimler Apple'i konkurentsi ei karda, vastupidi. paremalt firma tegevjuht Dieter Zetsche, finantsjuht Bodo Uebber ning veoautode ja busside tootmise juht Wolfgang Bernhard ettevõtte aastakonverentsil, uhiuue Mercedes Benz AMG kõrval.
Daimler Apple'i konkurentsi ei karda, vastupidi. paremalt firma tegevjuht Dieter Zetsche, finantsjuht Bodo Uebber ning veoautode ja busside tootmise juht Wolfgang Bernhard ettevõtte aastakonverentsil, uhiuue Mercedes Benz AMG kõrval. Foto: THOMAS KIENZLE / AFP

Daimleri finantsdirektori väitel näitavad Apple’i autoplaanid, et tööstusharul on «suurt kasvupotentsiaali».

Ühtlasi rõhutab Bodo Uebber, et Saksa luksautomeister on «heal positsioonil» uute konkurentidega rinda pistmiseks, kirjutab Financial Times.

Uebberi poolt New Yorgis ajakirjanikele antud kommentaaridest võis ühtlasi välja lugeda, et autotootjatel on mure: noorem põlvkond kaldub kulutama oma raha pigem elektroonikale kui autodele.

Seetõttu on mitmed autotootjad üritanud siduda autosid tugevamalt tuntud tehnoloogiabrändidega nagu Apple ja Google – noortele meeldimise nimel.

«See näitab, et tööstusel on suurt kasvupotentsiaali ning seepärast ma olen õnnelik, sest me oleme osa autotööstusest,» ütles Uebber Apple’i arvatavaid plaane kommenteerides.

Uebber lisas, et Daimler ei ole Apple’iga viimase autoplaanidest vestelnud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles