Masu kärpis brittide alkoholilembust

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õlu on konkurentsitult brittide lemmikjook, just kesvamärjuke annab 60 protsenti Ühendkuningriigi alkoholimüügist. Majanduskriis on alkoholitarbimist vähendanud ning mullu vähenes alkoholi müük saareriigis viimase 60 aasta kiireimas tempos.
Õlu on konkurentsitult brittide lemmikjook, just kesvamärjuke annab 60 protsenti Ühendkuningriigi alkoholimüügist. Majanduskriis on alkoholitarbimist vähendanud ning mullu vähenes alkoholi müük saareriigis viimase 60 aasta kiireimas tempos. Foto: SCANPIX

Suurbritannias vähenes alkoholitarbimine eelmisel aastal kuue protsendi võrra, mis on suurim langus alates 1948. aastast.

Briti õlle ja baaride liit (BBPA)  teatel väheneb alkoholi tarbimine saareriigis juba neljandat aastat järjest. 2004. aastast on brittide alkoholilembus kahanenud 13 protsenti, edastab lenta.ru.

Tarbijad on hakanud kartma alkoholi põhjustatavaid terviserikkeid, kuid lisaks on oma osa andunud majanduslangus: finantskriisi ajal eelistavad britid joomisele säästmist.

Uudisteagentuur AFP märgib, et vaatamata joodikrahva kuulsusele, tarbivad britid alkoholi vähem kui statistiline keskmine eurooplane. Siiski tarbib 39 protsenti Ühendkuningriigi meestest ja 31 protsenti naistest alkoholi soovitavast rohkem.

Kõige rohkem tarbitakse Suurbritannias õlut, mis moodustab 60 protsenti müüdud alkoholist. Vein moodustab müügist vaid 17 protsenti.

Varem on teada antud, et paljud Suurbritannia baariomanikud on sunnitud oma ettevõtmise sulgema, sest riigi elanikud eelistavad masu ajal juua kodus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles