Reklaamijad hülgasid The Timesi

Fragment The Timesi kodulehelt

FOTO: The Times Online

Internetireklaamijad hülgasid Murdochile kuuluva väljaande, kuna selle loetavus kukkus 90 protsenti.

Meediaärimees Rupert Murdoch andis hiljuti mõista, et Times’i ja Sunday Times of Londoniga on tema arust liitunud väga normaalne hulk tellijaid, kes on nõus lehe sisuga lugemise eest maksma igati head hinda, vahendas Business Insider.

Murdoch räägib nimelt viimastest kuudest, mil veebiversioon on tasuline olnud.

Kuid tema näiliselt hea uudisega pole rahul reklaamijad, sest statistika kohaselt on Timesi külastatavus langenud lausa 90 protsenti.

Seetõttu on osa reklaamijaid teatanud, et loobuvad sinna reklaamide ostmisest.

Meediaagentuuri MEC, kelle klientide hulka kuuluvad Lloyds Banking Group, Orange, Morrisons ja Chanel, pressijuht Rob Lynam kinnitas, et nemad loobusid The Times online-väljaandes reklaamidest. Suurt rolli mängibki siinkohal see, et lehe veebilugejaskond on läbi teinud tohutu languse.

«See on küll sama prognoos, mis nad andsid meile enne lehe tasuliseks minekut, kuid number aina kasvab, niiet hetkel ei saagi aru, kas see on reaalse pildi peegeldus või mitte.»

Kuna Lynami sõnul on internetis reklaamimiseks lisaks online-lehtedele veel hulga võimalusi, kus end reklaamida, siis pole tegu suure kaotusega.

«Kui peaksime kaaluma reklaamide ostmist mõnes veebiväljaandes, siis The Times ei ole kindlasti nende hulgas,» põrutas mees.

Kannatab ka The Timesi paberleht, sest isegi publitsistid ei taha enam The Timesi printversiooniga enam tegeleda.

See on tusaseks muutnud ka lehes töötavad ajakirjanikud, kes kaotavad uudiseid ja lugejaid.

Nimelt on allikad üha tõrksamad Timesile lugusid ja intervjuusid andes põhjendades seda sellega, et siis ei ole nemad enam otsingumootorite kaudu inimestele vabalt leitavad.

Tagasi üles