Viis asja, mida end konkurentidega võrdlemisel meeles pidada

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viis asja, mida end konkurentidega võrdlemisel meeles pidada
Viis asja, mida end konkurentidega võrdlemisel meeles pidada Foto: PantherMedia

Entrepreneur.com toob välja viis asja, mida peaks iga ettevõtja meeles pidama, enne kui end konkurentide näilisest edust muserdada lasta.

Kõik ettevõtjad peavad taluma äraütlemisi

Ükskõik, kui andekas inimene ka oma alal ei oleks, turuniši leidmine ja seal enda tõestamine ei ole kunagi lihtne. Seetõttu ei tohiks kunagi poolel teel alla anda, kui äri kasvatamine ei lähe nii õlitatult, kui lootsid. Ka konkurentidel on samad raskused.

Kõik ettevõtjad peavad klientide leidmise nimel vaeva nägema

Suurem osa ettevõtjaid alustavad nii kapitali kui ka klientide arvu poolest pea nullist. Edasine edukus sõltub sellest, kuidas suudetakse jalg esimeste uste vahele saada ning konkurentsivõimelist toodet või teenust pakkuda. See aga võib omakorda avada uusi uksi.

Ettevõtlus on alati seotud riskide võtmisega

Kas praegune hetk on sobiv ettevõtte kasvu investeerimiseks? Kas firma peaks panustama vahendeid innovatsiooni või pigem olemasolevate toodete ja teenuste turunduskampaaniasse?

Kõigi selliste otsuste langetamisel tuleks lähtuda oma ettevõttest, mitte võrrelda end liigselt konkurentide tegevusega.

Paljudel loovatel isikutel on raske olla tõeliselt innovatiivne

Ettevõtlus on kunst ja ettevõtjad loovisikud. Kõik loojad jõuavad mingil hetkel punkti, kus neile tundub, et kõik nende ideed on juba turul teostatud ning midagi uut leiutada käib neile üle jõu. Innovatsioon ei teki aga konkurentide tegevuse paanilisest jälgimisest, vaid enda põnevate ideede arendamisest.

Kadedus on loomulik asi

On kahte tüüpi kadedust: tervislik ja hävitav. Esimese puhul imetletakse kellegi teise saavutusi ning soovitakse ka ise midagi suurepärast korda saata. Teise puhul aga keskendutakse liiga palju rivaali tegemistele, jättes sellega oma ideed unarusse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles