Allahindluse külastaja näitab käitumisega oma kultuuritaset

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lotopiletit vahetada soovijate järjekord Kristiine keskuses.
Lotopiletit vahetada soovijate järjekord Kristiine keskuses. Foto: Liis Treimann

Kristiine keskuse turundusjuht Kaidi Lauri sõnul näitavad uuringud, et eelkõige oodatakse kauplustelt allahindlusi.

Möödunud nädalal andis Kristiine keskus tuhandele Viiking või Bingo loto võiduta jäänud pileti omanikule vastu tasuta uue pileti.

Lotomängijatele võiduta lotopiletite asendamine on osa Kristiine keskuse «Õnneprojektist», selgitas Laur.

Tasuta piletit himustavad inimesed moodustasid küll tükk aega enne aktsiooni algust järjekorra, kuid lotopiletite jagamisel ei läinud sel korral taoliseks rüseluseks, nagu seda on nähtud mõne kaupluse avamisel.

Kuigi tihti kirtsutavad paljud kliendid allahindluste peale nina, näitavad Lauri sõnul siiski kõik uuringud, et eelkõige ootavad inimesed kaubanduselt just allahindlusi.

«Teisel kohal on hea teenindus.»

Iseenesest on Lauril õigus, kui ta ütleb, et keegi inimesi vägisi kohale ei too ega sunni kedagi vägisi ühel või teisel moel end ülal pidama.

«Allahindluskampaaniatel kauplusi külastavad inimesed käituvad vastavalt oma kultuuritasemele, kodusele kasvatusele ja harjumustele. Mõned inimesed on temperamentsemad ja hasartsemad,» iseloomustas Laur.

Seetõttu tababki mõnikord allahindluskampaaniaid just inimeste hulluse pärast ka negatiivne meediakajastus.

Kuid kindlasti jätkavad tema sõnul kõik jaekaubandusettevõtted allahindluskampaaniatega ning kindlasti reklaamitakse neid ka välja.

Seda just seetõttu, et turundus- ja kommunikatsioontöö on eesmärgistatud tegevus ning igal kampaanial on oma selged eesmärgid.

Osa tegevusi on suunatud kohe läbimüügi suurendamiseks, nagu näiteks allahindlused ja promotsioonid ning osa pikemaajaliselt teatud kuvandi loomiseks, nagu näiteks imagoreklaamid, heategevus jne, selgitas Laur.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles