Ärivõrgustiku LinkedIn asutaja seitse juhtimispõhimõtet

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reid Hoffman
Reid Hoffman Foto: SCANPIX

Business Insider vahendab maailma populaarseima ärivõrgustiku LinkedIn miljardärist kaasasutaja Reid Hoffmani seitset juhtimispõhimõtet.

Mõista, et keegi pole perfektne ning hinda pigem inimeste tugevaid külgi

Inimeste nõrkade kohtade võimendamise asemel tuleks üles leida ainult neile omased tugevad küljed.

Parim viis mõjuvõimsate inimeste tähelepanu köitmiseks on neile väärtuse pakkumine

Oluliste ja alati hõivatud inimeste tähelepanu ja aja pärast võitlemisel toob edu see, kui selgitad, miks kontakt toob kasu mitte ainult sulle, vaid ka teisele osapoolele.

Liigu kiirelt, hoia asjad lihtsana ja usalda oma töötajaid

Idufirmade puhul on kiirus tihtipeale olulisem, kui kartus vigade tegemise ees. Kiirelt tegutsedes on võimalik tehtud vigadest õppida ja valesti valitud kurssi muuta. Oma töötajatele tuleb anda edasi üldine strateegia ja usaldada nende kompetentse. Kui juht hakkab mikrotasandil ettevõtet juhtima, toob see tihtipeale kaasa ainult kasvutempo pidurdumise.

Tunnusta inimesi

Isegi kui inimesed seda avalikult ei tunnista, meeldib kiitus tegelikult kõigile. Seejuures soovitab Hoffman tunnustada nii oma alluvaid, kui ka ülemusi.

Ära varja koostööd tehes oma eesmärke

Koostöö nõuab ausust ning kui mõlemad osapooled teavad teineteise eesmärke, aitab see neil üksteist paremini mõista ning mõlemat osapoolt rahuldavaid lahendusi pakkuda.

Uute inimeste palkamisel on isikuomadused on oskustest olulisemad

Isikuomadused aja jooksul ei muutu, oskusi on aga alati võimalik juurde omandada.

Ümbritse end inimestega, keda imetled

Inimesed, kellega enim aega koos veedad mõjutavad sind rohkem, kui oskaksid arvata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles