Trendikas mänguasjade Apple

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lego kujukeste näod on läinud aina kurjemaks
Lego kujukeste näod on läinud aina kurjemaks Foto: SCANPIX

Samal ajal kui meie rõõmustasime «Mandariinide» Oscari nominendiks kuulutamise üle, valitses mullu maailma suurimaks mänguasjade tootjaks tõusnud Lego leeris pettumus. Koostöös filmistuudioga Warner Bros. eelmise aasta alguses linastunud ja sadu miljoneid dollareid piletitulu teeninud Lego film jäi nominentide hulgast välja.

«Lego filmi ei olegi? See on naeruväärne,» postitas Twitterisse Steven Zeitchik, kes kirjutab Hollywoodi kodulinna lehes Los Angeles Times meelelahutustööstusest. Filmi režissöör Phil Lord postitas omakorda Lego klotsidest tehtud kuldmehikese kuju, kirjutades: «Pole hullu. Ma tegin endale ise!»

Lego film ei ole lihtsalt film. Koos filmi esilinastusega esitleti legokomplekte, videomängu ja koostöös Google’iga valminud veebilehte.

«See film annab signaali, et nad soovivad jätkuvalt laieneda mänguasjade konstrueerimise firmast sisu tootvaks firmaks,» kommenteeris majanduslehele Financial Times Pennsylvania ülikooli professor David Robertson, kes on Legost kirjutanud raamatu pealkirjaga «Brick by Brick».

Aasta tagasi teatas Taani mänguasjade tootja Lego, et nende 2013. aasta käive kasvas kümme protsenti, lüües sellega senist maailma turuliidrit, Barbide valmistajat Mattelit. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles