Sotsiaalmeedia soomlaste ostuotsuseid ei mõjuta

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Facebook on ka Soome enim kasutatud sotsiaalmeediakanal, sellele järgneb WhatsApp 37 protsendiga.

Ükski teine sotsiaalmeediakanal ei jõudnud isegi 20 protsendi juurde, vahendab eMarketer. Nende hinnangul ostleb digitaalselt ligi 85 protsenti internetikasutajaist ning kolmveerand neist sooritab internetist ostu.

Ent sotsiaalmeedia pole soomlastele ostlemiseks esimene paik, vahendab Yle. Vaid kolm protsenti soomlastest ütles, et on ostusoovitusi vaadanud sotsiaalmeediast, sellal kui 79 protsenti neist kasutab võimalust sõpradega suhtlemiseks. Vaid kümnendik soomlasi kasutas sotsiaalmeediat avalike arvustuste vaatamiseks. 65 protsenti vastanuist leidis, et sotsiaalmeedia ei mõjuta nende ostuotsuseid mingil määral.

Taustainfo kogumisel mängisid palju suuremat rolli otsingumootorid ja veebilehed.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles