Rimist lahkuv Mägioja hakkab reklaamiagentuuri juhtima

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Evelin Mägioja
Evelin Mägioja Foto: Idea

Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht, aasta turundusjuht 2009  Evelin Mägioja alustab alates 1. oktoobrist tööd reklaamiagentuuri Idea juhatuse liikme ja tegevjuhina.

Senine Idea juht Birjo Kiik siirdub tööle agentuuri Creatum  strateegiliseks juhiks ning partneriks.

Eesti  suurimate  reklaamiagentuuride hulka kuuluva Idea nõukogu esimehe ja ühe osaniku  Mark Eikneri sõnul annab Evelin Mägioja liitumine agentuurile kindlasti uue hingamise ning värsket loomingulist energiat, mida Mägioja oma  mitmekülgse  kogemustepagasiga  kaasa  toob. 

«Kuna Evelin Mägioja on teinud  oma karjääris läbi kõik etapid kuni turunduse tippjuhini välja ning on  Eestis kahtlemata üks enim tunnustatud spetsialiste, siis usun, et tema kogemused  ja energia avab ka meie klientidele uusi väljundeid,» sõnas Mark Eikner.   

Ta hindab eelkõige Mägioja kogemust brändistrateegiate planeerimisel, oskust planeerida ja   ellu viia edukaid müügi-  ja lojaalsuskampaaniaid ning võimet integreerida turundust kommunikatsiooniga.

Mägioja vastusalaks jääb agentuuri igapäevane juhtimine ja arendamine, kliendisuhete haldamine ning  klientide turundustegevuse strateegiline planeerimine.

«Kindlasti  teab Evelin  Mägioja tänu isiklikule kogemusele erinevate agentuuridega  töötamisel suurepäraselt, mida klient agentuurilt ootab ning kuidas agentuur tegutsema peaks,» kinnitas Eikner.

Mägioja  peab siirdumist  Rimi  ja  Säästumarketite turundus-  ja kommunikatsioonijuhi  ametist Idea juhiks ülesandeks, mille ta huviga vastu võtab. 

Mägioja sõnul on ta kuue Rimi turundusalal töötatud aasta jooksul palju õppinud ning valmis oma tegevusvaldkonda laiendama.

«Kui täna olen tegelenud ühe valdkonna ehk jaekaubanduse turunduse planeerimise ja elluviimisega, siis mulle on vägagi huvitavaks võimaluseks kaasa rääkida teiste valdkondade ning brändide arengus,» leidis Mägioja.

Reklaamiaegentuur Idea on Mägioja hinnangul  pikaajalise ja mitmekülgse kogemusega   agentuur, millele lisab tugevust rahvusvaheline taust ja igapäevatöö integreeritus suhtekorralduse, veebiarenduse ja meediaplaneerimisega.

Mägioja  alustab  Idea tegevjuhi ja juhatuse liikmena 1. oktoobril. 

Reklaamiagentuuri Idea senine juhatuse liige ja tegevjuht Birjo Kiik alustab samast  kuupäevast tööd reklaamiagentuuris Creatum strateegilise juhina.

Samuti liitub ta Creatumi partnerite ringiga.

Evelin  Mägioja on sündinud  17.01.1980 Tartus, lõpetanud Hugo Treffneri Gümnaasiumi ning Tallinna  Pedagoogikaülikooli psühholoogia erialal.

2004. aastast on ta töötanud kõigepealt Kesko Food ASis ja seejärel pärast Kesko ja Rimi  ühinemist Rimi Eesti Food ASis turundusjuhi ja turundus-ja kommunikatsioonijuhina. 

2009. aastal pälvis Evelin Mägioja Eesti suurimate ettevõtete turundusjuhtide seas tehtud küsitluse tulemusena aasta turundusjuhi  tiitli.

Evelin Mägioja eestvõtmisel toimunud kampaaniatest on kõrge hinnangu pälvinud mitmed,  näiteks Tudish  Piip kampaania võitis konkursil Meediategu 2008 parima integreeritud meediakampaania tiitli ja peaauhinna Meediategu grand prix' ning sai auväärse koha Turundustegu 2008 kuue finalisti  seas. 

Reklaamikonkursil «Kuldmuna» pärjati Tudish Piip «Pronksmunaga» üle 300 000-krooniste eelarvetega kampaaniate kategoorias.

Rimi tervisekampaania  «Hakkame  käima» võitis Meediategu 2009 konkursil parima  integreeritud meediakampaania  tiitli ja sai peaauhinna Meediategu grand prix.  

Samuti jõudis Turundustegu 2009 kuue finalisti  hulka Säästumarketite uuenduskuur.

Reklaamiagentuur Idea on asutatud 1996. aastal, 2009. aastal ühineti agentuuriga Baltic FCB Eesti üheks suurimaks reklaamiagentuuriks.

Agentuuri suuremad  kliendid on BMW, Drogas, G4S, IRL, Kraft Foods, Liviko, Olympic Casino,  Seesam,  Starman,  Säästumarket.  Ettevõttes  töötab  17  inimest. Ettevõtete 2009 käive oli ca 17 miljonit  krooni.

Reklaamiagentuur Idea kuulub Big Idea Groupi, mis ühendab 15 kommunikatsiooniettevõtet  Eestis, Lätis ja Leedus: reklaamiagentuur Euro RSCG, suhtekorraldusagentuur Euro  RSCG  PR, meediaplaneerimise agentuur Media  Planning Group, digitaalse meedia agentuur Media  Contacts ja digiturunduse agentuur  Nitro. 

Big  Idea  Group'i ettevõtete käive ületas 2009.  aastal 250 miljonit krooni. Grupi ettevõtted annavad tööd 120-le eri valdkonna professionaalile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles