Cannes Lions ja Haymarket ühendasid jõud

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cannes Lions reklaamifestivali logo
Cannes Lions reklaamifestivali logo Foto: Canner Lions

Rahvusvahelise reklaamifestivali korraldajad Cannes Lions ja Haymarket Media teatasid, et alustavad koostööd Aasia suurima festivali loomiseks.

Nimelt kavatsetakse Cannes Lionsi poolt peetava Spikes Asia reklaamifestivali toega muuta Asian Marketing Effectiveness Festival (AME) sealse regiooni suurimaks ja tähtsamaks oma valdkonna ürituseks.

AME toimub 30-31 märtsil Shanghais. Festivali ajal on delegatsioonidel võimalik õppida ja saada inspiratsiooni valdkonna arvamusliidritelt ning lisaks toimub ka AME auhinnatseremoonia, kus tunnustatakse turundusvaldkonna parimaid töid.

AME festivali hakkab koostöö raames juhtima sama meeskond, kes tegeleb Spikes Asia festivali korraldamisega.

Cannes Lionsi juhatuse esimees Terry Savage sõnul on nad koostöö osas võtnud endale eesmärgiks tuua Aasiasse üks suurepärane sündmus. Ta lisas, et tuginedes senisele Haymarketi ja Cannes Lionsi suhtele, on neil võimalik nüüd luua piirkonna kõige mõjukam festival.

Haymarket Media Asia tegevdirektor Tim Waldron tõdes, et AME auhinnad on regiooni agentuuride ja nende klientide hulgas saanud tunnustatud kaubaks ning koostöö Cannes Lionsiga kasvatab ürituse Aasia suurimaks.

Waldroni sõnul tuli otsus hakata Cannes Lionsiga koostööd tegema lihtsalt, sest selgelt rääkis võimalikust edust ka Spikes Asia festivali populaarsus.

Thomase sõnul on Asian Marketing Effectiveness Festival juba praegu end tõestanud, mistõttu oodataksegi koostööst suurt edu ja regiooni võimsaima ürituse sündi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles