Taxify sai Euroopas laienemiseks 1,4 miljonit

Takso tellimiseks peab klient laadima oma nutitelefoni Taxify mobiilirakenduse.

FOTO: Taxify

Taksode dispetšertarkvara arendav Eesti tehnoloogiaettevõte Taxify sai 1,4 miljoni eurose investeeringu Euroopas laienemiseks.

Investeeringu tegid Taxify teatel üks maailma suurimaid reklaamivõrgustikke Adcash, investeerimisfond Rubylight (Ask.fm ja Odnoklassniki investor), TMT Investments (Pipedrive’i ja VitalFieldsi investor) ning ingelinvestorid Rain Rannu (Fortumo) ja Indrek Kasela.

Taxify asutaja Markus Villigu sõnul kasutab ettevõte investeeringut oma liidripositsiooni kindlustamiseks Ida-Euroopas ja kiire kasvu tagamiseks uutel turgudel.

«Esiteks soovime jõulisemalt siseneda Kesk-Euroopa turgudele, kuna varasem kogemus Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus näitab, et nõudlus teenuse järele on suur. Teiseks on kiire laienemise faasis oluline pöörata tähelepanu kvaliteedi säilitamisele, et nii taksojuhid kui tellijad oleks teenusega rahul,» ütles Villig.

Lisaks Eestile, Soomele, Lätile, Leedule plaanib Taxify lähikuudel avada teenuse veel neljas Euroopa riigis.

Villigu sõnul erineb Taxify rahvusvahelistest konkurentidest seeläbi, et koostööd tehakse kohalike taksofirmadega. «Nii saame kiiremini pakkuda oma klientidele suuremat arvu litsenseeritud taksosid ja turvalisemat teenust,» ütles ta.

2013. aastal asutatud Taxify rakendusel on ettevõtte teatel juba sadu tuhandeid kasutajaid.

Tagasi üles