Volvo otsustas näitustel käimise maha jätta

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Volvo tegevjuht Hakan Samuelsson uue pistkhübriidi Volvo XC90 esitlusel Los Angelese autonäitusel. Edaspidi kavatseb Volvo selle näituse, nagu paljud teisedki, vahele jätta.
Volvo tegevjuht Hakan Samuelsson uue pistkhübriidi Volvo XC90 esitlusel Los Angelese autonäitusel. Edaspidi kavatseb Volvo selle näituse, nagu paljud teisedki, vahele jätta. Foto: LUCY NICHOLSON/REUTERS

Kuna turundusrahaga on kitsas käes, kavatseb Volvo jätta vahele hulgaliselt autonäitusi ning anda pigem gaasi internetis.

Nagu ütles Wall Street Journalile Volvo müügi- ja turundusjuht Alain Visser, osaleb Volvo tuleval aastal vaid kolmel autonäitusel – Detroidis, Genfis ja Pekingis.

Sellega pöörab Volvo autonduses uue lehekülje: seni on norm pigem külastada võimalikult paljusid autonäitusi kogu planeedil, mida korraldatakse igal aastal sadade kaupa.

Küll aga kavatseb Hiina Zhejiang Geely Holdingule kuuluv «rootslane» minna muljetavaldavale pealetungile internetis.

Visseri sõnutsi tuleb pealetung sotsiaalmeedias ja ettevõtte kodulehe vahendusel «massiivne».

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles