Nutella reklaamib end aeglaselt mõjuva hommikusöögina, läbimüük laes

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Uues reklaamikampaanias Suurbritannias rõhub ettevõte pähklivõide madalale glükeemilisele indeksile, mistõttu Nutella-saiast tekib energiat pika aja jooksul. Nutella läbimüük kohapeal on tõusnud aastaga kolmandiku võrra.

 

Glükeemilise indeks (GI) mõõdab süsivesikuid, mis annavad kehale energiat. Madala GIga toidud imenduvad aeglaselt ja jätavad pikemaks ajaks täiskõhutunde.

Lähinädalatel algava reklaamikampaania teatel muudabki pähklivõide heaks hommikusöögi valikuks just tootest aeglaselt vabanev energia, kirjutab marketingweek.co.uk. Mauro de Felip turundusfirma Ferrero UK märgib, et kuigi Nutella ei positsioneeri end kampaanias tervisliku toiduna, juhitakse tarbijate tähelepanu sellele, et pähklivõie sobib hästi tasakaalustatud hommikusöögi menüüsse ja et hommikusöök on päeva tähtsaim toidukord.

Reklaamikampaania maksab 190 miljonit eesti krooni, põhjust aktiivseks turundamiseks aga praegu on, sest viimase aasta jooksul on Nutella läbimüük Suurbritannias tõusnud tervelt 37,8 protsenti. Kampaania telereklaamide sloganiks on «Tükike hommikusööki», lisaks ilmub reklaamsõnum veebis, ostutšekkidel ja aktiivseks ajaveeduks mõeldud toidukomplektide pakenditel.

Lühidalt veel GIst. Kõrge GIga toit tõstab suhkrutaset veres kiiresti, saadud energia kulutatakse ruttu ja kõrgenenud insluliinitase tõstab söögiisu ning soodustab rasvade ladestumist, kirjutab fiile.ee. Näiteks sealiha ja šokolaad on GI mõttes kasulikud, kartul ja kaalikas mittesoovitatavad.

 

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles