Vastuoluline kliendikaart kinnitab kanda

Lyoness Eesti OÜ tegevjuht Ott Neeme eelmise töönädala lõpus ettevõtte Tallinna kontori ees.

FOTO: Sander Ilvest

Lyoness, mis on ühteaegu nii ostukogukond kui ka lojaalsusprogramm, üritab Eestis jõudsalt turgu haarata. Maailmas pole nende praktika suhtes veel ühesele arusaamisele jõutud.

Tellijale

Lyoness asutati 2003. aastal ning on sellest ajast alates läbi teinud tohutu kasvu – praegu on nad jõudnud nelja miljoni inimeseni 46 riigis. Ka vastuvõtt Eestis oli oodatust parem.

«Eesti on teiste turgudega võrreldes veel väga noor, aga liikmete aktiivsus on ületanud juba kõiki meie ootusi,» ütles Lyoness Eesti tegevjuht Ott Neeme.

Tagasi üles