Audit: omavalitsuste teavituskulud kasvavad valimiste eel hüppeliselt

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Karin Tammemägi reklaamplakat.
Karin Tammemägi reklaamplakat. Foto: http://www.herkel.net

Kohalike omavalitsuste kulutused teavitusele ja reklaamile kasvavad hüppeliselt enne valimisi, selgub riigikontrolli valmivast auditist.

«Riigikontrolli audit saadetakse kõigepealt osapooltele tutvumiseks ja see avalikustakse aasta lõpus, kuid teatavaid järeldusi on võimalik sellest juba praegu välja tuua. On selged statistilised näitajad, et valimiste eel tõusevad kohalike omavalitsuste teavituskulud kümnetes kordades,» ütles BNS-ile riigikogu põhiseaduskomisjoni esimees Rait Maruste.

Teisipäeval tutvustas riigikontroll komisjonile käimasolevat auditit reklaami- ja kommunikatsiooniraha kasutamisest valdades ja linnades. Komisjon palus pärast audit avalikustamist edastada see nii põhiseaduskomisjonile kui erakondade rahastamise järelevalve komisjonile, et sellistele anomaaliatele raha kulutamisel leida ka lahendus.

Auditi plaanitav lõpptähtaeg on 31. detsember 2014.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles