Apple'i ja Google'i brändi väärtus ületab 100 miljardit dollarit

Apple´i logo

FOTO: SCANPIX

Konsultatsioonifirma Interbrand avaldas neljapäeval ülevaate maailma väärtuslikematest brändidest, esmakordselt ületas kahe firma – Apple'i ja Google'i – brändi väärtus 100 miljardi dollari piiri.

Apple'i brändi väärtus on tänavu kasvanud 21 protsenti ja on 118,9 miljardit dollarit. Netiotsingufirma Google brändi väärtus on 107,43 miljardit dollarit ja see on tänavu kasvanud 15 protsenti.

Esimest korda on 100 kõige väärtuslikuma brändi hulka tõusnud Hiina telekomifirma Huawei, mis oli 94. kohal.

Facebook on tabelis tõusnud 86 protsenti, Audi 27 ja Amazon 25 protsenti. Nad olid vastavalt 29., 45. ja 15. kohal.

Tagasi üles