Kui varem võis turundaja välja tulla suurepäraste ideedega ja neid jõuga müüa, siis digitaalseid kanaleid pidi publikuga otse suheldes ei lähe see läbi, rääkis kommunikatsioonivaldkonna koolitaja Padraig Hyland Pärnu Turunduskonverentsil.
Koolitaja: publik ei talu ebasiiraid kampaaniaid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui varem võis turundaja käituda nagu filmitegija ja põhjalikult ettevalmistatud ideid esitleda, siis digitaalajastul peab turundaja esinema elava publiku ees nagu lavakoomik. «Elava publiku puhul on kõige olulisem, et sinu lugu saaks nende looks. See sünnib hetkes,» rääkis Hyland .
Ka täna tuleb turunduskampaaniate puhul teha põhjalikku eeltööd. Kui see on tehtud, võib kogu olukorrale läheneda loominguliselt. Oluline on, et kliendid jutustatavast loost aru saavad ja sellele kaasa elavad.
Kui räägitav lugu või tutvustatav idee ei ole aga siiras, on seda kohe tunda ja inimeste huvi kaob.