Tulekul on uus kodumaine rõivabränd

FOTO: SCANPIX

Põldma Kaubandus tuleb 17. oktoobril välja oma rõivabrändiga, teatas ettevõtte omanik ja tegevjuht Heinar Põldma kaubanduse aastakongressil.

Põldma soovib esitada järgmisel nädalal moeetendusel 60 komplekti rõivaid ning jõuda nendega kauplustesse järgmise aasta kevadel.

„Eks kümne aasta pärast võib otsustada, kas see osutub edukaks või mitte,“ ütles Põldma Äripäevale. Ta lisas, et kui bränd osutub ikkagi edutuks ja klientidele ei meeldi, siis see ka lõpetatakse. Kuna Põldmal pole praegu veel selles valdkonnas teadmisi ega oskusi, siis esialgu peab ta kõige tähtsamaks, et iga hooajaga saaks tulemust parandada.

Loe rohkem Äripäevast.

Tagasi üles