Nestlé’it peetakse brändiloomise eeskujuks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nestle logo
Nestle logo Foto: Nestle

Suurfirma Nestlé'i turundusstrateegiad on Moslemimaades eriti popid ja naelapea pihta tabavad.

Reklaamiagentuuri Ogilvy & Mather juht Miles Youngi sõnul on toidu ja joogitootja väga hästi tabanud moslemlaste identiteeti ja seeläbi suutnud tabada ka selget turundusstrateegiat, mis seal kõige paremini müüb, kirjutas Warc.

Young leidis, et Nestlé on selles osas ilmselt ka eeskujuks teistele, kuna kogu kampaania kontseptsioon on hästi läbimõeldud juba alates juuretasandist, lõpetades kommunikatsiooni poolega.

Ta lisas veel, et brändiomanikud peavad rohkem tähelepanu pöörama sellele, kuidas nad kliendile lähenevad.

Samuti tõi Young välja selle, et järjest rohkem peab hakkama rõhku panema moslemist klientidele, kuna suurtel turgudel võib nende osakaal olla umbes 50 protsenti.

Ogilvy tehtud uuringust selgus, et olenemata maailma eri paigus elavate moslemite erinevast majanduslikust ja kultuursest olukorrast, on neist ligi pooled väga huvitatud kaubamärkidega lähemalt seotud olemisest.

Siinkohal on tegemist just nooremate inimestega.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles