Golden Drumi žürii esimees hindab reklaame kadedusfaktori järgi

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Oliver Altmann.
Oliver Altmann. Foto: Golden Drum

Reklaamifestivali parima kampaania žürii pandi paika ja selle etteotsa valiti Oliver Altmann.

17. Golden Drum reklaamifestivali parima reklaamikampaania välja selgitavasse žüriisse kuuluvad Wojciech Dagiel McCann Ericksoni loovjuht (Poola), Aljoša Bagola agentuuri Pristop loovjuht (Sloveenia), Rumeenia agentuuri GAV partner Lucian Georgescu ja agentuuri Leo Burnett MENA regionaalne loovjuht Bechara Mouzannar.

Žürii esimeheks valiti Publicis Worldwide'i loovjuht Olivier Altmann.

Altmani sõnul muudab ühe reklaamikampaania heaks see, kui seda vaadates valdavad sind korraga kadedus ja rõõmutunne.

Milline kandideerivatest kampaaniatest muudab Altmanni kadedaks ja rõõmsaks, selgub Golden Drumi ajal 6. ja 7. oktoobril, mil tööd välja pannakse ja auhinnatakse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles