Trendmark: TV3 eurokampaania tulemust ei tõstaks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Riik otsib uue telejaama loojat.
Riik otsib uue telejaama loojat. Foto: Toomas Huik / Postimees

Telekanalite valiku tegemisel eurokampaanias mängis rolli kanalite vaadatavus ja vajadus vaid ühe suure kanali järgi.

«Telekanalite valiku tegemisel kaalusime mitmeid erinevaid kombinatsioone, kasutades TNS Emori telekanalite vaadatavuse uuringuid,» ütles euro teavituskampaaniat vedava Trendmark OÜ poolne projektijuht Olga Peresild.

Lähtudes riigihanke ülesande püstitusest viia teavituskampaania võimalikult laia avalikkuseni etteantud eelarve piires, saavutatigi Peresildi sõnul praegune lahendus kõige eesmärgipärasema tulemuse optimaalse kontaktimaksumuse juures.

Rainer Laurits rahandusministeeriumi avalike suhete osakonnast ütles siiski, et teavituskampaania ettevalmistustöö käigus võib meediaplaan veel vähemal määral täpsustuda.

Lauritsa sõnul annab aga täpsemat tehnilist teavet valikute kohta vajadusel Trendmark OÜ.

Kuna eestlane vaatab nii TV3 kui Kanal2, siis piisab ühe suure kanali kasutamisest, et informeerida teda euro tulekuga seonduvast, lausus Peresild.

Tema sõnul tulevad kanalid Fox Life, Fox Crime ja National Geographic ühes paketis ning on selleks, et jõuda spetsiifiliste huvidega televaatajani, kes suurema tõenäosusega suuri kanaleid vaatab harva. Seetõttu sai ka taoline valik tehtud.

«Antud telekanalite kombinatsiooniga saavutame umbes 94-protsendilise katvuse, mis on tele mõistes väga kõrge tulemus ja TV3 lisamine seda ei tõstaks,» lisas Peresild.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles