Sotsiaalvõrgustik tahab ajakirjanduse muuta «sotsiaalseks uudiseks»

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suhtlusportaal Facebook.
Suhtlusportaal Facebook. Foto: SCANPIX

Facebook tuli välja uue leheküljega «Facebook + Media», mille fookuses on meediaettevõtete veebilehtede külastatavuse suurendamine sotsiaalmeedia abil.

Facebooki meedia ja sisu eest vastutava Justin Osofsky sõnul alustavad nad koostööd erinevate meediaettevõtetega, et aidata veebiväljaannetel oma sisu paremini inimesteni tuua, kirjutas businessinsider.com.

Osofsky tõdes, et meediaväljaanded on väga osavad sisu tootjad ja selle sisu õigel ajal õigete inimesteni toomises ning siinkohal olekski Facebookil võimalus aidata neil seda veelgi paremini sotsiaalses online-keskkonnas edastada.

Nimelt saaks sealt näha ka seda, millised teemad lähevad inimestele enim hinge ning mis koguvad enim sotsiaalvõrgustike kasutajate poolthääli.

Mõte tekkis Facebooki uuringust, kus vaadeldi saja väljaande käitumist sotsiaalvõrgustiku võimaluste kasutamisel.

Uuringust selgus, et ühe või teise uudise loetavus tõusis kolme- kuni viiekordselt pärast seda, kui uudis pandi üles Facebooki, kus uudiste kõrval ilmusid nende kasutajate pildid, kellele uudis meeldis.

Samuti tõstis lugejate arvu võimalus otse Facebookist uudist kommenteerida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles