Spikes Asia reklaamifestivali Craft, Integrated ja Media žürii selgunud

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Spikes Asia logo
Spikes Asia logo Foto: Spikes Asia

Aasia suurima reklaamifestivali kolme auhinnakategooria žüriid selgusid. Kokku antakse välja auhinnad seitsmes kategoorias.

Craft auhinnakategooria žürii esimeheks valiti agentuuri Dentsu üks juhtidest Akira Kagami, teatas spikes Asia.

Media žürii etteotsa valiti Naked Communicationsi üks partneritest Jon Wilkins.

Integrated žürii, mille liikmed koosnevad teiste kategooria žüriiliikmetest, juhiks nimetati BBDO Põhja-Ameerika juht David Lubars, kes juhib lisaks veel Film, Print, Outdoor ja Radio kategooriate žüriid.

Lisaks Kagamile kuuluvad Craft žüriisse veel Hong Kongi ThreeTwoOne Film Productionist Stanley Wong, India agentuuri Goodmorning juht ja partner Shashanka Chaturvedi, Jaapani agentuuri Hakuhodo loovjuht Toshiya Kono, Filipiinide DDB DM9 JaymeSyfu agentuuri juhatuse liige Merlee Jayme, Singapuris asuva agentuuri Leo Burnett/Arc Worldwide loovjuht Chris Chiu, TBWA\Asia Pacific agentuuri, mis asub samuti Singapuris, üks juhte Haydn Evans ja Lõuna-Aafrika Velocity agentuuri liige Barry Munchick.

Media žüriis on lisaks Wilkinsile Simon Woodward Hiina agentuurist UM, Ashutosh Srivastava Singapuri agentuurist Mindshare, Vishnu Mohan India agentuurist Havas Media, Malcolm Hanlon Singapuri agentuurist ZenithOptimedia,Barry Cupples Singapuri agentuurist Omnicom Media Group ja Nick Waters Singapuri agentuurist Aegis Media.

Integrated kategooria žüriisse kuuluvad lisaks Lubarsile veel Jon Wilkins, Bill Rosen, Bob Greenberg, Rei Inamoto, Jean Lin, Sonal Dabral, Toby Talbot, Andy Greenaway ja Calvin Soh.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles