Trendmark: tajusime kampaania konservatiivset teemakäsitlust hästi

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Euromündid.
Euromündid. Foto: Peeter Langovits

Euro teavituskampaania esimese hanke võitnud Trendmark OÜ juht Janeck Uibo sõnul mõistavad nad hästi neile seatud kõrgendatud ootusi.

«Kuna me hankel juba osaleda otsustasime, siis ega me sinna kaotama ei läinud, aga hanke võit oli siiski ootamatu,» kommenteeris Uibo võitu.

Kuna riigihangetel pakkumist suuliselt kaitsta või selgitada ei saa, puudus agentuuril ka igasugune ettekujutus, mida nende pakkumisest arvatakse.

Ilmselt aga tajuti Uibo hinnangul seekord hästi kogu kampaaniaga kaasnevat konservatiivse ja asjalikku teemakäsitluse vajalikkust.  «Meie meediapakkumine koos põhjalike põhjendustega veenis komisjoni enim.»

Loomulikult on Uibo kinnitusel kogu agentuuril väga uhke tunne ja väga hea meel anda oma panus Eesti jaoks unikaalse kampaania õnnestumisse.

Võit on küll agentuuril taskus, kuid kogu suurem töö alles ees.

«Ühest küljest võiks öelda, et suurem, sisuline eeltöö - meediaplaanid – on ju tehtud, aga tegelikkus on selline, et pikemaajalise kampaania jooksul võib tulla ette vajadus teha plaani muudatusi, seetõttu on projektimeeskond kindlasti kõik järgnevad kuud kuni kampaania lõpuni jaanuaris selle projektiga aktiivselt seotud.»

Kuna tegemist on suure ja olulise kõiki Eesti inimesi puudutava teavituskampaaniaga, siis mõistetakse Uibo kinnitusel hästi kõrgendatud ootusi selle läbiviijate suhtes.

Muus osas on nende jaoks tegemist tavapärase ülesandega, milles on projekti koordineerimist, kontrolli kampaania kulgemise üle, vaheraporteid, aruandlust.

Projektimeeskonda juhib Trendmarki strateegiline planeerija Olga Peresild, projekti meeskonda kuulub lisaks temale veel neli inimest.

Teiste hankes osalenute kohta Trendmarkil info puudub.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles