Kohalikele reklaamitegijatele pakub konkurentsi uus agentuur

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
IVY Creative Collective'i logo.
IVY Creative Collective'i logo. Foto: IVY Creative Collective

Sel suvel liitusid kolm seni eraldi tegutsenud ettevõtet IO Social, Vigvam ja YELL! ning asutasid uue reklaamiagentuuri IVY Creative Collective.

Tänavu mais tekkis grupil ettevõtlikel sõpradel idee liita oma seni eraldi tegutsenud ettevõtted ühtseks löögirusikaks.

Agentuuri ühe liikme Marko Russiveri sõnul olid juuni alguseks kõik juriidilised küsimused lahendatud ning nii sündiski kolmest ettevõttest (IO Social, Vigvam ja YELL! – toim) koosnev reklaamiagentuur IVY Creative Collective. «IVY on lühend kõikide ettevõtete esitähtedest,» lisas Russiver.

Kokku on värskes agentuuris tööl üheksa inimest, kuid lähiajal on oodata ridadesse täiendusi, sest vaatamata noorele eale on IVY tööde maht ootamatult suureks kasvanud.

Esimese kahe töökuu jooksul on tekkinud ka väikestviisi grupid tööde jaotamisel. Veebilahenduste, mobiilsete rakenduste ja kogu tehnilise poole eest hoolitsevad  Indrek Palm, Kristjan Heinaste, Kaupo Kõrv ja Oliver Ahlberg. Kampaaniate väljatöötamise ja revolutsiooniliste ideede mõtlemine jääb peamiselt Marko Russiveri, Marek Metslaiu, Matthias Vuti ja Silver Hage peale.

Lisaks sellele tegelevad Hage, Vutt ja Metslaid ka sotsiaalmeedia poolega ning Russiver ja Kõrv disainiga. Projektijuhtimise eest kannab hoolt Ragnar Grünberg.

Ühinemise peamine eesmärk oli meeste sõnul luua Eestisse üks täislahendust pakkuv agentuur, kellelt saavad kliendid kätte kõik – mobiilsetest rakendusest kuni raamatute küljendamiseni välja.

Ühise katuse alla koliti juuni keskel, kui valmis sai nende kontor, mis on meeste sõnul mõnusalt avar ning lisaks tavalisele tööpinnale on kontoris olemas ka fotostuudio, kus fotograaf Metslaid vajalikud pildistamised ära saab teha.

IVY Creative Collective peamine eesmärk on tuua värsket hingamist Eesti reklaamiturule ning tegeleda just nende asjadega, mis neile teha meeldib.

Vältida üritatakse tavapäraseid ja iganenud lahendusi, pigem kulutatakse rohkem aega, et mõelda välja Eestis seninägematuid ideid.

Poisid ise räägivad, et nende töö ja hobi on üks ja sama asi, nimelt tegelevad Vutt ja Hage Eesti suurima reklaamiblogi Hindareklaamiga ning Russiver lahedaid reklaamiüritusi korraldava ja Facebookis reklaamihuvilisi koondava Reklaamiklubi haldamisega.

Seega naudivad nad igat pisiasja, mida tööl teha tuleb ning üsna tihti ollakse kontoris ka hiliste öötundideni.

Suurematest klientidest tehakse tihedat koostööd Solarise, Solaris Kino, Lõunakeskuse, Eesti Päevalehe jpt. Tuntuimatest töödest lubavad nad nimetada Solaris Keskuse Katsejänese projekti, kus elustiili keskusesse pandi nädalaks ajaks elama elusuuruses Jänes, mis pälvis palju positiivset meediakajastust.

Lisaks sellele kuuluvad senitehtud tööde hulka Solaris Kino avamise kampaania «Tahad eluaegset?», Solaris Kino Facebooki lehe projekt ja Eesti Päevalehe «Eesti mälu» raamatute sari.

Russiveri sõnul tasuks kindlasti mainimist ka mitmed veebilehed nagu näiteks Erply.ee ja Silmalaser.ee

Lähiajal on IVY Creative Collective-l plaanis välja tulla ka enda veebilehe ja blogiga, kus hakatakse kirjutama eri teemadel nagu turundus, fotograafia, sotsiaalmeedia ja disain.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles