Naisteajakirjade reklaamimahud kasvavad mühinaga

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vogue 2007. aasta septembri numbris oli enim reklaamilehekülgi.
Vogue 2007. aasta septembri numbris oli enim reklaamilehekülgi. Foto: VOGUE

Maailmakuulsad ajakirjad Vogue ja Glamor kasvatasid võrreldes aastaga reklaamilehtede mahtu 23 protsenti ja 57 protsenti.

Vogue’i septembri numbris ilmub võrreldes aasta varasemaga sada lehekülge rohkem reklaami, mis muudab naisteajakirja 529 leheküljeliseks, kirjutas businessinsider.com.

Kuigi tegemist on igati korraliku tulemusega, seisis ajakirja välja andva Conde Nasti raportis, et see tulemus tõstab vaid vaevaliselt väljaande tagasi tasemele, kus see oli paar aastat tagasi.

2007. aastal oli ajakirjas rekordiline kogus reklaamilehekülgi (727).  2008. aastal langes see seitsme protsendi võrra ning toonasesse ajakirja osteti reklaami 674 lehekülje ulatuses.

Osade Vogue’i siseringi kuuluvate inimeste sõnul oli reklaamilehtede kasvu taga digitaalse reklaami nimekirja sisuline ära jagamine.

Teine tuntud naisteajakiri Glamour kasvatas septembri numbris reklaamilehtede arvu võrreldes aasta varasemaga lausa 57 protsenti.. Ajakirja vastutava väljaandja William Wackermanni sõnul on tegemist 20 aasta suurima väljaandega. Nii suur reklaamilehtede arv sai võimalikuks tänu sellele, et firmad, kes tellisid reklaami iPadi tarbeks pidid ühtlasi ostma reklaampinna ka ajakirja printversiooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles