Rimi personalijuht: kõik keeled tulevad teeninduses kasuks

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Müüja Svetlana Rimi Ülemiste kaupluses.
Müüja Svetlana Rimi Ülemiste kaupluses. Foto: Ergo Kuld

Rimi personalijuht Õrne Lainde ütles, et suurem keelteoskus tuleb teeninduses alati kasuks, olgu siis tegemist vene, inglise või mõne muu täiendava keele valdamisega

 


«Seda on tõesti märgata, et nooremad eestlased enam vene keelt ei oska. Väga suureks probleemiks see siiski töötajate tööle võtmisel ei ole, kuigi loomulikult tuleb suurem keelteoskus alati kasuks,» rääkis kaubaketi personalijuht.

Ta lisas, et paljud vene noored räägivad tõesti soravalt nii eesti, vene kui inglise keelt ja see tuleb neile kindlasti töö leidmisel kasuks.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles