Saku Õlletehas hindab ka töötajate hoiakuid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saku Õlletehase juht Margus Kastein.
Saku Õlletehase juht Margus Kastein. Foto: Andres Haabu

Saku Õlletehases vaadatakse töötulemusi hinnates nii seda, mida on tehtud, kui ka töötajate hoiakuid ja suhtumist. 

Saku Õlletehase juhi Margus Kasteini sõnul on ettevõttes juba mitu aastat kasutusel emafirmast Carlsbergist üle võetud tulemusjuhtimise süsteem, mille raames vaadatakse iga inimese töine käekäik koos tema otsese juhiga kaks korda aastas üle – aastavestlusel ja vahevestlusel.

Kusjuures olulised on kaks poolt: ühelt poolt aastaks võetud eesmärkide täitmine ning teisalt, kuidas neid täidetud on, ehk siis mida on tehtud ja kuidas on tehtud. See teine aspekt hindab töötaja suhtumist ja hoiakuid.

Kasteini kinnitusel lisab hindamisele objektiivust asjaolu, et juhid kalibreerivad oma töötajate tulemushinnanguid kord aastas toimuval hindamiskoosolekul.

«Tulemusvestluste süsteem on hea ja objektiivne seetõttu, et töötaja teab sama hästi kui juht oma aastaeesmärke ning saab jooksvalt jälgida ja mõjutada seda, kuidas nende täitmine läheb. Suuri ootamatuseid seega ei saa vestluse käigus tekkida, töötaja saab ennast hästi ette valmistada,» märkis Kastein.

Hindamise eesmärgiks on Saku Õlletehases nii töötaja areng, kui ta tema palganumbri kindlaksmääramine. Tootmises, logistikas ja müügivaldkonnas on tulemustasu oluline osa palgast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles