Äripäev: loomulikult tulevad Best Marketingiga mingid muudatused

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kumbki osapooltest tehingu summat ei avalikusta.
Kumbki osapooltest tehingu summat ei avalikusta. Foto: Toomas Huik

Äripäeva peadirektori asetäitja Toomas Truuverki sõnul oli Best Marketingi soetamisel huvi mõlemapoolne.

Truuverki sõnul soetati Best Marketing, kuna ettevõtte tugevus ja tegevusvaldkond sobis hästi Äripäeva plaanidega.

Nagu varasemalt lubatud, jääb senist veebilehte tegema toimetaja Silja Oja ja radikaalseid muudatusi plaanis pole. «Mingid muudatused loomulikult tulevad,» tõdes siiski Truuverk.

Kuna Best Marketingi veebileht on Truuverki sõnul täna turundusinimeste hulgas hinnatud ja loetud, teab mehe kinnitusel ka kogu Äripäeva meeskond, kui keeruline on sellist positsiooni saavutada ja kui lihtne rikkuda.

Truuverk lisas, et ostu-müügihind sobis mõlemale poolele, kuid Best Marketingi juht Hando Sinisaluga sõlmitud kokkuleppest tulenevalt ta tehingu täpset hinda öelda ei saa.

Äripäev AS ostis 7. juulil 2010 Kalahari OÜ käest Best Marketing Eesti. OÜ Kalahari kuulub Hando Sinisalule.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles