iDeal kampaania

Keskmine britt eelistab Fordi

Ford Focus. Tänavuse näituse kaugeltki mitte kalleim, suurim, võimsaim ega muidu ülim, kuid siiski olulisim auto – uus Ford Focus. Esimest korda nägi maailm universaalkerega uut Focust ja oma Euroopa-debüüdi tegi luukpäramudel.

FOTO: Ford

UK inimesed hääletasin oma lemmikuks keskklassi automargiks Fordi, samas kui pensioniealised britid sõidaksid pigem Škodaga.

GyroHSRi tehtud uuringus osales 2 361 inimest ja neist 26 protsenti valis oma lemmik automargiks Fordi. Eelkõige eelistasid seda 35-44-aastased ning mehed, kirjutas Marketing Magazine.

Populaarsuse edetabelis jäi teisele kohale Vauxhall, mis on eestlastele rohkem Opelina tuntud. Vauxhalli eelistas 17 protsenti küsitlusele vastanutest. Automarki eelistasid teistele pigem naised.

Kolmandale kohale automarkide eelistuse edetabelis tuli Peugeot. Seda eelistas kümme protsenti vastanutest ja enamasti nooremad naised. Citroeni eelistas üldises arvestuses neli protsenti küsitletutest. Pigem noorematele inimestele meelepärane automark tuli neljandale kohale.

Eraldi arvestustest selgus, et vanemate inimeste hulgas on eelistatumaks automargiks Škoda, samas kui noored sõidaksid pigem Renault’ga.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles