Jalgpalli MM tõstis Visa kaarditehingute arvu lakke

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaupmehed võitlevad Visa ja MasterCardi varjatud lisatasude vastu.
Kaupmehed võitlevad Visa ja MasterCardi varjatud lisatasude vastu. Foto: AFP / Scanpix

Lõuna-Aafrika Vabariigis peetud jalgpalli MM-i ajal tõusis Visa kaarditehingute arv ligi 80 protsenti.

Hiljuti lõppenud jalgpalli suursündmust esmakordselt toetanud Visa võib käsi suurest õnnest kokku lüüa, kuna ajavahemikul 1. juuni – 11. juuli tehti rahvusvahelisi kaarditehinguid 2,2 miljonil korral. Möödunud aast samal ajal ulatus rahvusvaheliste kaarditehingute arv 1,2 miljonini, kirjutas Marketing Magazine.

Visa andmetel tegis sel ajaperioodil rahvusvahelisi tehinguid enim USA kodanikud (19,05 protsenti). Neile järgnesid britid (19,0 protsenti), austraallased (4,7 protsenti), brasiillased (4,2 protsenti) ja prantslased (3,4 protsenti).

Aasta alguses lannseeris Visa Europe suurejoonelise kampaania ühe osana jalgpalli MM-i sponsoreerimiskavast, mille raames lasti välja ka reklaamklipp «Jooksev mees».

Visa Inc turundusdirektor Antonio Lucio sõnul võib sponsorluse ja sealt saadud vastukajaga igati rahule jääda

Visa on lisaks tänavusele jalgpalli MM-ile ka 2014. aastal toimuva jalgpalli MM-i ametlik sponsor. Lisaks Visale on teised globaalsed sponsorid Adidas, Coca-Cola, Emirates, Hyundai Kia Motors ja Sony.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles