Sal-Saller: ma ei ole Old Spice kasutaja, aga reklaamid on päris ägedad

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Old Spice reklaam Isaiah Mustafatiga
Old Spice reklaam Isaiah Mustafatiga Foto: Wieden + Kennedy

Reklaamiagentuur Wieden + Kennedy poolt toodetud Old Spice reklaam tekitab vaatajates sõltuvust.

Reklaamiagentuur Wieden +Kennedy tegi Old Spice’ile reklaamid, kasutades neis näitlejat Isaiah Mustafat, kellest on saamas elus veebilegend, kirjutas marmai.fi.

Geniaalsete reklaamide üht versiooni on YouTubes vaadatud umbes 12 miljonit korda ja teist ligikaudu viis miljonit korda.

Kuna reklaamid pakatavad huumorist levitavad inimesed neid ka teistes sotsiaalmeedia kanalites. Arvatakse, et ilma sotsiaalmeediata leviks reklaamklipid kulutulena ilmselt e-mailide kaudu.

Heikki Sal-Saller kirjutas oma Facebooki kontol reklaami kohta:«Ma ei ole küll Old Spice kasutaja, aga reklaamid on päris ägedad neil.»

Ideid Old Spice’i «sarja» tootmiseks kogub agentuur oma Twitteri ja Redditi kontode kaudu, kus inimesed saavad ka endale pähe karanud ideid reklaami soovitada.

Sarnaseid reklaamklippe on kokku mõnikümmend ja seni pole reklaami tõhusus müüginubritele veel avalikult teada, sest müügi jaoks on reklaam pisut küsitav, kuid vaatama ja muigama paneb see siiski kõiki.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles