Pettunud Microsoft tahab vanemate abil Office 2010 müüki suurendada

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Microsofti väljapanek Las Vegase elektroonikamessil
Microsofti väljapanek Las Vegase elektroonikamessil Foto: AFP / Scanpix

Kuna möödunud kuul välja lastud Office 2010t pole saatnud oodatud edu otsustas Microsoft müügi suurendamiseks võtta suvise kampaania fookusesse lapsed ja nende vanemad.

Tarkvara gigant lansseeris oma viimase Office versiooni, kuhu kuuluvad Word, Excel ja PowerPoint programmid, 15 juunil. Senine müügikampaania keskendus Office’i võimalustele, millega saab oma elu lihtsamaks teha ühendades töö ja eraelu, kirjutas Marketing Week.

Nüüd otsustas ettevõte aga suunata põhifookuse lastele ja nende vanematele. Uues kampaanias näidatakse lapsevanematele, kuidas nad saavad Office’iga aidata kaasa oma laste haridusteel.

Kampaania raames näidatakse kinodes perefilmide eel ka spetsiaalseid reklaame ja ettevõte viib koostöös Absolute Radioga läbi kuuekuulise kampaania, mis kutsub lapsi osalema «Tee oma koolist parim» konkursil.

Seeläbi loodab Microsoft tõsta seniseid kasinaid müüginumbreid.

Ettevõttele kuuluv Bing otsingumootor on oma turuosa USAs viimase 12 kuu jooksul kasvatanud 12,7 protsenti. Seda numbrit loodetakse veelgi suurendada Google’i arvelt, kellele kuulub 62,6 protsenti turuosast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles