Lugeja küsib: kas 15 minutit oodata on normaalne?

Triin Ärm
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ootamine võib tekitada stressi.
Ootamine võib tekitada stressi. Foto: Panther Media / Scanpix

«Tarbijat huvitaks, kui kaua on Omniva kliendiinfo 661 6616 infotelefonil ooteaeg? Kas 15 minutit on normaalne?» uuris lugeja.

Vastas Omniva kommunikatsioonijuht Kadri Tonka.

«Millal sellise ooteajaga kõne tehti? Selle nädala keskmine kõneootejärjekorra pikkus on 1 minut 30 sekundit ja 15-minutilisi ooteaegasid olnud pole. 15-minutiline ooteaeg ei ole kindlasti normaalne, kuid paraku võib selliseid olukordi vahel siiski ette tulla.

Anname endast parima, et kõneootejärjekordi lühendada ja vabandame klientide ees, kes on pidanud pikalt ootama. Tuletan meelde, et infot meie teenuste kohta leiab ka kodulehelt omniva.ee ning sihtnumbrit, saadetise teekonda, pakiautomaatide ja postkontorite asukohti ning lahtiolekukellaaegasid saab vaadata ka Omniva mobillirakenduse kaudu, mille saab tasuta alla laadida siit: bit.ly/omnivapp

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles