Ameeriklased ei armasta enam apelsinimahla

Tõnis Oja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola Co valmistatav Minute Maid apelsinimahl.
Coca-Cola Co valmistatav Minute Maid apelsinimahl. Foto: SCANPIX

Apelsinimahla jaemüük on langenud madalaimale tasemele alates ajast mil selle tarbimise statistika on üldse saadaval.

5. juuliga lõppenud nelja nädala jooksul ostsid ameeriklased 36,11 miljonit gallonit (137 miljonit liitrit) apelsinimahla, mis on 8,3 protsenti vähem kui aasta tagasi ning vähim alates 2002. aasta jaanuarist, mil taolist statistikat hakati pidama.

Analüütikute sõnul on inimesed hakanud üha rohkem jooma eksootiliste puuviljade nagu näiteks açai mahla, energiajooke ja maitsestatud vett.

«Nõudlus apelsinimahla järele kannatab kõikide jaemüügis olevate valikute ja võimaluste tõttu,» ütles ajalehele The Wall Street Journal maaklerfirma Liberty Trading Group president James Cordier. «Ajad lihtsalt muutuvad,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles