Reklaamides eurohindu näitama ei pea

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuigi reklaamides eurohindade esitamine pole veel kohustuslik, on osad ettevõtted sellega juba algust teinud. Pildil Euroapteegi vaateaken.
Kuigi reklaamides eurohindade esitamine pole veel kohustuslik, on osad ettevõtted sellega juba algust teinud. Pildil Euroapteegi vaateaken. Foto: Peeter Langovits

Kuigi alates eilsest peavad kaupmehed oma toodete ja teenuste juures nende hindu nii kroonides kui eurodes näitama, ei kehti see nõue reklaamidele.

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik selgitas, et reklaamidele erandit tehes arvestati nii tarbijate kui ettevõtjate esindajate huve.

«Paljud reklaamimaterjalid on juba varem valmis trükitud, erand tehti selleks, et neid ei tuleks uuesti tegema hakata,» selgitas ta.

Turetski-Toomik lisas, et ehkki ettevõtetel pole enne eurole üleminekut kohustust oma reklaammaterjalides eurohindu näidata, on see siiski soovitatav.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles