Viimased Cannes Lionsi auhinnad võitsid USA ja UK

Cannes Lions reklaamifestivali logo

FOTO: Canner Lions

Möödunud laupäeval selgusid Cannes Lions Festivalil Film, Film Craft, Titanium ja Integrated kategooriate võitjad.

Filmi kategoorias esitatud 3 191 töö hulgast valis žürii shortlisti 362 tööd, milest omakorda 14 pärjati kuldlõviga, 24 hõbedaga ja 61 tööd tunnistati pronkslõvi vääriliseks.

Žürii, mille esimeheks oli Leo Burnett Worldwide globaalne loovjuht Mark Tutssel valis Film grand prix võitjaks USA agentuuri Wieden + Kennedy nende Old Spice reklaami « The Man Your Man Could Smell Like» eest.

Tänavu esimest korda valitud Film Craft kategooriasse esitati 1 110 tööd, ning žürii esimees oli @radicali juht Jon Kamen. Žürii valis shortlisti kokku 96 tööd ja tunnustas neist 11 kuldlõviga, 21 hõbelõviga ja üheksat pronkslõviga.

Film Craft grand prix anti välja Londonis asuvaleRSA Filmsile Philips Cinema TV töö «The Gift» eest.

Titanium ja Integrated kategooria žürii valis 396 esitatud tööst shortlisti 26, millest kolm pärjati kuldlõviga, neli hõbelõviga ja kuue pronksist Integrated lõviga ning välja anti ka üks Titanium Lion.

Integrated grand prix läks Wieden + Kennedyle USAst Nike Livestrong Foundationi reklaami «Livestrong» eest ja Crispin Porter + Bogusky võtsid vastu Titanium Lions kategooria grand prix Best Buy’le tehtud reklaami «Twelpforce» eest.

Titaniumi & Integrated kategooria žürii valis välja ka grand prix for Good. Kategooriasse esitatid 32 tööd ja uue kategooria võidu pälvis Abbott Mead Vickers BBDO-le Londonis nende anti-nugade kampaania «Choose a Different Ending» eest, mille nad tegid politseile.

Lisaks sellele anti laupäevasel tseremoonial välja veel ka Adverdising Agency of the Year tiitel Brasiilia agentuurile AlmapBBDO. Teise koha pälvis New Yorgist Y&R ja kolmandaks Wieden & Kennedy Portlandist.

Independent Agency of the Year tiitli pälvis Jung Von Matt Hamburgist ja teise koha sai Wieden + Kennedy Portlandist ja Forsman  & Bodenfors Rootsist pälvis kolmanda koha.

Network of the Year auhind läks BBDOle. DDB platseerus teisel kohal ja kolmandaks jäi Y&R.

Tagasi üles