Credit24 reklaamipiirangutest: see ei ole aus ega mõistlik

, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiirlaenu reklaam.
Kiirlaenu reklaam. Foto: Toomas Huik

Credit24 Eesti juht Rain Sepp ütles eile MKMi poolt välja käidud laenureklaami piiranguid kommenteerides, et tema hinnangul on eelnõu liiga järsk.

Esiteks ei mõista ta, miks diskrimineeritakse tele-, raadio- ja internetireklaami, kuid trüki- ja välimeedia on lubatud. Teisalt aitab selline regulatsioon Sepa sõnul kaasa monopoli tekkele.

«Meil on Eestis kaks suurt panka. Ühel on 41 ja teisel 21 protsenti turust, kelle kodulehekülgedele suur osa Eesti täiskasvanud elanikkonnast iga päev sisse logib. Need portaalid on reklaami pungil täis. Kas see on sotsiaaldemokraatide soov mängida Rootsi pankadele monopolipositsioon kätte?» küsis Sepp. «See ei ole aus ega ka mõistlik.»

Majandus- ja taristuminister Urve Palo saatis eile majandusministeeriumi partneritele arvamuse avaldamiseks eelnõu, millega soovib keelata eraisikutele suunatud krediiditeenuse reklaami raadios, televisioonis ja internetis ning oluliselt piirata kõikide tarbimislaenude reklaami sisu.

Ministeeriumi pressiesindaja Gea Otsa rõhutas, et tegemist on alles esialgse eelnõuga, mis saadeti laiali ettepanekute kogumiseks, ja miski pole veel lõplik. «Võib juhtuda, et tuleb kaaluda veelgi karmimaid piiranguid. Ootame ettepanekud ära ja siis vaatame edasi,» ütles Otsa.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles