Ajujahi finalist Taxify: üllatavalt vähe noori tahavad ettevõtet teha

Liina Valdre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Markus Villig.
Markus Villig. Foto: Peeter Langovits

Ettevõtluskonkursi Ajujaht ühe finalisti Taxify üks asutajatest Markus Villig leiab, et üllatavalt vähe noori tahab oma ettevõtet asutada.

«Ma olen esimese kursuse tudeng, mingit varasemat töökogemust eriti ei ole, aga seda, et ma kunagi ettevõtte asutan, seda ma teadsin 12-aastaselt juba,» rääkis Villig.

Samas märkis Villig, et kui ta oma kursusekaaslaste seas ringi vaatab, siis tänapäeva noorte seas see nii populaarne ikkagi ei ole. «Vaadates meie kursust, kus meil on 150 IT tudengit, kes oskaksid väga hästi luua mõne uue startup, siis ainult kuskil viis protsenti kaalub seda,» märkis Villig.

«See tuli suure üllatusena, ma oleks arvanud, et enamik neist tahaks mingit lahedat ettevõtet alusatada,» lisas ta.

Eelkõige on selle põhjuseks Villigi sõnul ilmselt hirm ebaõnnestuda - programeerijal on kindla tööandja juures siiski turvalisem.

Pärast seitsmes saates toimunud keerulist sõelumist on Ajujah tänasesse finaali jõudnud lühiajalise töö otsijaid ja pakkujaid kokku viiv GoWorkabit, mobiilne takso tellimise rakendus Taxify ning puidu mõõtmise rakendus Timber Diameter.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles