iDeal kampaania

Selgusid Ajujahi finalistid

Ajujaht.

FOTO: EAS

Selgunud on kolmapäeval, 7. mail kell 21:40 toimuvas Ajujahi finaalis 50 000-eurosele auhinnale võistlevad meeskonnad.

Pärast seitsmes saates toimunud keerulist sõelumist on Ajujahi finaali jõudnud lühiajalise töö otsijaid ja pakkujaid kokku viiv GoWorkabit, mobiilne takso tellimise rakendus Taxify ning puidu mõõtmise rakendus Timber Diameter.

EASi ettevõtluse- ja innovatsioonikeskuse direktor Aivar Roop ütles, et praegu saab juba esitada äriideid sügisel algavaks uueks Ajujahi hooajaks. «Paljud on kindlasti tundnud, et tahaksid end proovile panna, aga pole jõudnud end piisavalt ette valmistada,» sõnas ta. «Kui paned idee kevadel kirja, saad seda suvekuudel viimistleda ja panna sügiseks ka meeskonna kokku. Nii suurendad oluliselt oma eduvõimalusi,» selgitas Roop. Kevadisse vooru saab ideid esitada 18. maini Ajujahi kodulehel.

Ajujahi partneri SEB äriinnovatsiooni juht Mart Maasik ennustas, et finaalis saab žürii ülesanne olema väga keeruline. «Kõigil finalistidel on tugev meeskond, kõik ideed on rahvusvaheliselt skaleeritavad ja kõik on suutnud meile tõestada, et nende teenuse eest ollakse valmis maksma. Ootan huviga, milliseid edusamme ollakse teinud pärast viimast žüriiga kohtumist,» ütles Maasik.

Nortali juht ja Ajujahi žürii liige Priit Alamäe ütles, et kõigil, kes oma äri alustamist kaaluvad, tasuks tutvuda Ajujahi võidu poole rühkinud 10 ettevõtte teekonnaga. «Ajujahi finaali jõudnud meeskonnad on oma teel maadelnud eri teemadega: kes rohkem tootearenduse, kes klientide või raha leidmise, kes ärimudeli paikaloksutamisega. Igal alustaval ettevõtjal on siit palju kõrva taha panna, sest kui püüda kõiki vigu ise läbi teha, siis kaugele ei jõua,» selgitas Alamäe.

Ajujahti korraldab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest, konkursi partner on SEB ja suurtoetaja Nortal.
 

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles