Škoda võitis mai veebireklaami konkursi

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Škoda reklaam, mis pärjati maikuu parima veebireklaami tiitliga.
Škoda reklaam, mis pärjati maikuu parima veebireklaami tiitliga. Foto: Škoda

Škoda Superb Combi «Proovi milline märk sobib sellele autole» osutus Postimees.ee maikuu parimaks veebireklaamiks.

Maikuus Postimehe veebilehel eksponeeritud reklaamidest tõi žürii liikme Viru Keskuse turundusjuhi Taivi Koitla sõnul auväärse võidu Škodale veebibänneri mängulisus ja lihtsus. «Veebilahendus kõnetas selge sõnumi ja delikaatse vormiga, kutsudes oma teadmisi proovile panema,»  lisas Koitla.

«Praeguses eripakkumiste ülekülluse,  veebibännerite erilahenduste närvilise värelemise ja agressiivsete sõnumite keskkonnas on meeldiv kohata  läbimõeldud ja rahulikku lahendust, mis samas tekitab tähelepanu ja ärgitab tegutsema.»

Lihtne ja kiire teadmistekontroll pakkus Koitla sõnul kindlasti üllatusterohket mängulusti nii automarkide spetsialistile kui ka võhikule.

«Sihtklientuuri laiendamise katse vältides toote lihtlabast eksponeerimist tekitas loodetavasti mainitud automargist seni mitte huvitatud isikutes positiivseid emotsioone ja soovi tootega lähemalt tutvuda,»  kommenteeris Koitla.

Škodale tegi reklaami agentuur Imagine.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles