Uuring: e-mailidega päeva alustamine näitab tööle motiveeritust

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pildil arvutikasutaja.
Pildil arvutikasutaja. Foto: Caro / Scanpix

Populaarseim toiming, mida esimesena pärast arvuti käivitamist tehakse, on endiselt e-mailide lugemine, kuid sotsiaalmeedia kontodel käimine on samuti väga populaarne.

Värskest uuringust selgus, et 58 protsenti ameeriklastest alustab oma online-päeva e-maile lugedes, 20 protsenti külastab esmalt mõnda otsingumootorit või portaali ning 11 protsenti läheb esimesena oma Facebooki kontole, kirjutas adweek.com.

Kolm protsenti inimestest külastab kõigepealt oma ettevõtte kodulehte või selle intraneti, viis protsenti läheb mõne uudisteportaali lehele ja kolm protsenti kuskile mujale.

Uuringu viis läbi e-maili ja digitaalsele turundusele spetsialiseeruv ExactTarget ja küsitluses osalesid 15-aastased ja vanemad internetikasutajad.

Stereotüüpidele omaselt ütles enamik noortest, et nad on vähemalt ühe ettevõtte või kaubamärgi fännid Facebookis.
18-24-aastaste hulgas ulatus see protsentuaalselt 54 protsendini ja  25-34-aastastest tunnistas sama 47 protsenti.

55-64-aastaste hulgas vastas 20 protsenti inimestest, et fännab midagi Facebookis ja üle 65-aastaste hulgas küündis see 11 protsendini.

Twitteris mõne brändi või ettevõtte järgimist tõi 15-17-aastastest esile kolm protsenti, 18-24-aastastest üheksa protsenti, 25-34-aastaste hulgas ulatus see aga kaheksa protsendini.

Uuringust selgus veel ka, et need, kes alustavad oma päeva e-maile lugedes, on rohkem eesmärgile ja töötegemisele pühendunud, kui need, kes vaatavad kõigepealt Facebooki või Twitterit.

Samas on aga sotsiaalmeedias oma päeva alustavad inimesed rohkem motiveeritud olema sotsiaalselt aktiivsed ja motiveeritud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles