Monton läheb Hispaaniasse

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Baltika kevadsuviste kollektsioonide esitlus: Monton
Baltika kevadsuviste kollektsioonide esitlus: Monton Foto: Jelena Rudi

Baltika sõlmis 13. märtsil frantsiisilepingu Hispaania ettevõttega Mirworld Organization, kes avab juba augustis esimese Montoni kaubamärgi poe Hispaania territooriumil. Tegemist on teise riigiga, kuhu Baltika kaubamärk frantsiisi alusel siseneb – eelmisel aastal avati esimesed Montoni frantsiisi-poed Valgevenes, teatas ettevõte.

Käesolev leping märgib ligi aasta väldanud läbirääkimiste lõppu, mil otsustati suure opereerimiskogemusega partneriga käed lüüa.

«Mirworld on arvestatava jaevõrgu ja frantsiisikogemusega ettevõte, kellest saab meile kahtlemata tugev partner. Monton, kui nooremale ja trenditeadlikumale tarbijale suunatud kaubamärk, täiendab hästi nende senist brändiportfelli, mis sisaldab eeskätt luksus- ja premium taseme kaubamärke,» ütles Baltika hulgimüügi ja frantsiisi direktor Andres Käär.

Esimene Montoni kaubamärgi esinduspood Hispaanias avatakse Tenerifel juba selle aasta augustikuus – varase sügispuhkuse veetjad leiavad kaupluse üles uuest ostukeskusest Parque Santiago.

«Tenerife ja Kanaari saared tervikuna on kahtlemata huvitav võimalus Hispaania turule sisenemiseks. Lisaks enam kui kahele miljonile püsielanikule, külastab seda saarestikku iga-aastaselt rohkem kui 3 miljonit turisti, mis annab meile suurepärase võimaluse tutvustada Montonit korraga väga erinevate riikide elanikele,» avas Baltika juhatuse liige Kati Kusmin otsuse tagamaid.

Montoni kaubamärk loodi 2002. aastal, mil see lansseeriti korraga viiel erineval turul. Tänaseks moodustab kaubamärk Baltika Grupi jaemüügi mahust 48% ning on kättesaadav rohkem kui 50-s brändikaupluses Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ja Venemaal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles